top of page

Ofte stillede spørgsmål

 

Kan jeg reservere bord hos My Dining Room?

Til fællesspisning er der ingen bord reservation, men vi placerer jer ved vores lange bord i takt med at I ankommer. Skriv til os på info@mydiningroom.dk hvis I er en gruppe, der gerne vil sidde sammen. 

Hvordan fungerer billetsalg? 

Du kan købe billet under Ugens Menu ved hvert menu opslag eller under Bestil Bord i kalenderen. Vi sælger billetter gennem Ticketbutler. Ticketbutler tager et gebyr per billet som pålægges billetprisen og bliver ikke refunderet ved aflysning. Har du tekniske problemer i forbindelse med billetsalg, kan du skrive til hello@ticketbutler.io.

Hvor er min billet?

Din billet bliver sendt på mail efter dit køb er gennemført og igen 24 timer før som påmindelse. Har du ikke modtaget din billet, eller har du andre tekniske problemer med billetkøb, så kontakt Ticketbutler på hello@ticketbutler.io eller tlf. 89 80 12 80. 

Kan jeg få refunderet min billet eller ændre dato?

Billetter kan KUN refunderes såfremt man har tilkøbt servicen ”Refund Protection” i 2. step ved billetbestilling og såfremt vilkår er opfyldt https://mydiningroom.ticketbutler.io/en/refund-protection. Kontakt Booking Protect http://www.bookingprotect.com/ hvis du ønsker at gøre brug af din tilkøbte ”Refund Protection”. Vi kan desværre ikke tilbyde refundering udover dette. I tilfælde af at My Dining Room aflyser en middag eller et event bliver billetprisen ekskl. gebyr automatisk refunderet til køber. Der kan gå op til 5 bankdage før pengene er udbetalt.

Hvis en middag er udsolgt, kan jeg komme på venteliste?
Vi har ingen ventelister ved udsolgte middage, men du kan se om der er ledige pladser på andre tidspunkter eller dage. Vi gentager gerne en menu efter noget tid, så følg med på vores hjemmeside og sociale medier. 

Hvordan fungerer det med bordsætning?
​Vi lægger en bordplan, så der bliver plads til alle. Hvis I er flere, der vil sidde sammen, vil det være en fordel, hvis I booker sammen. I kan også skrive en mail til os i god tid og fortælle, hvis der er nogen I vil sidde sammen med – HUSK at angive både for- og efternavn, samt bookingnummer. Der kan jo være flere med det samme fornavn.
Når I kommer, får I anvist det nummer I skal sidde ved. Det er vigtigt at I sætter jer på de anviste pladser. Numrene bruges, når I bestiller drikkevarer, så vi kan holde redde på, hvem der har bestilt hvad. 
Man kan også skrive til os, hvis der er et bestemt sted, man gerne vil sidde, som f.eks. karnappen. Vi vil så prøve så vidt muligt at tage hensyn hertil.

 

Kan jeg købe vin, øl og andet drikkelse?
Vi vil servere huset vine til en overkommelig pris. Der vil være både hvid-, rosé- og rødvin. Derudover vil der til hver menu være særligt udvalgte drikkevarer, der komplimenterer maden. Det kan både være særlig vine, dessertvine eller f.eks. øl eller drinks. Vi vil ofte tilbyde cocktails, der passer til ugens menu. Der vil altid være f.eks. Irish eller French Coffee, Cognac eller likør. Hvis man køber et glas vin, følger der et glas vand med. Køber man en flaske, får man en kande. Derudover kan der købes mineralvand og andre drikkevarer.

Kan jeg holde fødselsdag / barnedåb / bryllup / privat fester / firmamøder i My Dining Room? 
Ja! Kontakt os gerne hvis du vil leje restauranten til din særlige begivenhed. Se mere under Selskaber for menu inspiration samt priser og festpakker. Til firmamøder vil der være AV-udstyr til rådighed og vi er åbne for morgen-, halvdags- eller heldagsarrangementer med forplejning.

Er jeres mad vegansk, vegetarisk og/eller glutenfri?

Til fællesspisning laver vi ikke vegansk mad eller mad uden allergener, men ofte vil der være noget af menuen der kan spises af vegetarer. Hvis du har spørgsmål til noget bestemt i menuerne, så skriv gerne til os på info@mydiningroom.dk. Hvis du har en alvorlig fødevareallergi, anbefaler vi at du ikke spiser hos My Dining Room da vi ikke kan garantere mad uden spor af allergener. 

Er der plads til små gæster?

Ja, vi har to højstole og to juniorstole. Vi beder om at barnevogne, klapstole og løbehjul bliver stillet udenfor restauranten på grund af pladsmangel indenfor.

Hvor kan jeg parkere min bil?

Vi har ikke parkering udenfor restauranten, men der er parkering lige overfor gaden ved Brugsen hvor man kan parkere gratis. Vær dog opmærksom på at parkeringen kun er for 2 timer.

Hvordan kommer jeg ind i My Dining Room med rollator eller rullestol?

Da vores hoveddør har en trappe, anbefaler vi at du kommer ind i restauranten med rollator gennem vores køkken. Døren er på venstre side af bygningen bag det hvide stakit. Bygningen er gammel og døren er derfor ikke bred nok til en rullestol.

 

Må jeg tage min hund med?
Nej, desværre. 

Har I en garderobe?
Vi har plads til at hænge overtøj langs væggen ved toiletterne. 

Udsteder I gavekort? 

Ja, det gør vi. Skriv en mail til info@mydiningroom.dk

Hvordan klager jeg? 

Du kan klage ved at skrive en email til info@mydiningroom.dk.

Kontakt

Egegårdsvej 1, st. th.

2800 Kongens Lyngby

 

CVR: 45067254

 

Find os her

 

Tel: 50 25 30 35

Email: info@mydiningroom.dk

 

Følg os: 

  • Instagram
  • Facebook

Besøg

Onsdag:
Fællesspisning kl. 19:15 - 21:15

Fredag:
Fællesspisning kl. 19:15 - 21:15

Brunch:

Hver 1. søndag i måneden kl. 11-13

Fødevarekontrol: Læs her

© 2025 My Dining Room

Hør mere

Tilmeld dig vores ugentlige nyhedsbrev, hvor du modtager menuer for fællesspisning samt information om kommende events.

bottom of page